Wednesday, June 24, 2015

Berniaga di musim raya

Assalamualaikum semua :)

Musim menjelang raya ni memang ramai ambil peluang untuk berniaga. Semalam saya tengok berita di TV, ramai yang ambil peluang micro-credit Bank Rakyat, khas untuk penguasaha gerai pasar Ramadhan. Salah seorang yang kena interview beritahu, dia boleh bayar pinjaman dengan sekali bayar je. Bermakna dia memang dapat keuntungan yang besar, boleh bayar loan dan boleh buat untung lagi. Kalau tengok Facebook lagi lah meriah. Baju raya, kuih raya. Ni pilihan utama orang nak beli dan pilihan ramai peniaga bermusim ni. Kita yang nak membeli pun rambang mata dibuatnya. Patutlah ada yang sanggup ambil cuti sebulan tanpa gaji, buat bisnes sepanjang bulan puasa untuk keuntungan berganda.

Bisnes saya dengan Shaklee pulak, takde musim. Alhamdulillah, keperluan orang ramai untuk guna supplement ni sepanjang tahun tak berhenti. Semua orang nak sihat, betul tak? Musim raya lagi lah laku keras supplement- supplement ni. Ramai yang nak repair badan sebab musim raya, amboi makan tak ingat dunia hahaha!

Kalau cerita pasal income pula, income dengan Shaklee pun takde musim. Kalau kita rajin, income kita banyak. Kalau tak konsisten, income boleh berkurangan. Tapi yang menarik, bermula May 2015, ada peluang buat duit yang lebih dengan Shaklee, sebab ada tawaran berganda melalui Young Entrepreneur System (YES). Kalau sebelum ni, peluang bonus tunai hanya tertakluk pada pelan sedia ada. Tapi dengan YES, ada lagi tambahan 5 insentif hebat. Bermakna, memang berganda- ganda bonus tunai yang boleh dicapai. Yang penting, langkah pertama yang anda kena buat ialah mendaftar sebagai ahli Shaklee sebelum penghujung October 2015 dan pastikan anda ada mentor untuk ajar tentang peluang YES dan bagaimana memulakan langkah pertama.



Pssst...yang lebih penting, ianya boleh dilakukan SECARA ONLINE, DARI RUMAH SAJA!

Puteri Yusof
016- 344 7727
Kuala Lumpur

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...