Monday, May 11, 2015

Sambutan Hari Ibu

Assalamualaikum semua :)

Selamat Hari Ibu!

Meriah sungguh timeline saya semalam, dengan pelbagai ucapan dan gambar- gambar kawan- kawan sambut hari Ibu. Ada yang diraikan suami dan anak- anak, dan ramai juga yang meraikan ibu dan ibu mertua mereka. Meleleh jugak air mata bila baca sharing masing- masing tentang kasih sayang Mak- mak mereka. Priceless :)



Saya takde celebrate apa- apa, tapi menghabiskan masa pagi ke petang di kelas bulanan kami, Start Bright Series. Tak ramai yang hadir semalam, ada beberapa orang cancel last minute, tapi kelas tetap diteruskan. Semalam kami dapat dengar details tentang pengalaman suami saya sejak dia berhenti merokok, yang saya sendiri belum tahu. Saya harap dapat beri maklumat lebih jelas kepada yang hadir, tentang keperluan supplements bagi membantu proses dan usaha untuk berhenti merokok.

Semalam juga saya sempat berkongsi maklumat tentang pelan Young  Entrepreneur System (Y.E.S) yang pertama kali diperkenalkan oleh Shaklee Malaysia. Pelan ini merupakan insentif tambahan kepada pelan sedia ada, bermakna ahli baru yang menyertai bisnes Shaklee sekarang ni layak untuk mendapat imbuhan yang jauh berganda- ganda berbanding pelan biasa. Dan yang best lagi, kita ada 12 bulan untuk grab semua tu, satu jangkamasa yang sangat possible untuk sesiapa saja yang mahu berusaha. Dan 12 bulan ni termasuk boleh jadi Master Coordinator dengan income lebih 30k sebulan tau. Melampau :)

Saya bersedia untuk menjadi Mentor bisnes anda, hubungi saya :)

Puteri 016- 344 7727
Wangsa Maju

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...