Tuesday, January 20, 2015

Group Facebook "Geng Baca Buku"

Assalamualaikum semua :)

Baru- baru ini saya terfikir tentang azam tahun baru saya, yang setiap tahun pun renew dan tak penah tercapai dengan cemerlang, iaitu azam nak habiskan minimum 2 buah buku sebulan ngeeeee....mencabar yer, sangat mencabar. Walaupun saya memang suka membaca, tapi nak menghabiskan satu- satu buku tu is totally a different game altogether LOL! No excuse, tak nak la salahkan anak- anak kecik, takde masa yadda yadda yadda...this year, I MUST MAKE TIME!

Jadi, saya dengan berkobarnya buatlah satu group Facebook ni, "Geng Baca Buku". Motif utamanya nak cari geng yang struggle macam saya juga, tapi mahu berubah. Paling koman sebuah buku pun jadilah kan! Pembaca- pembaca tegar toksah la join, nanti kami rasa tertekan pulok kihkihkih!

Ayoh, sapa nak join klik link ini, request dan saya akan approve :)



2 comments:

Puteri Kenari said...

saya suka baca buku,tapi sebuah buku nak habiskan makan masa seminggu.bukan tak cukup masa sangat...tapi asal baca buku je,mengantuk.asal baca buku je, ngantuk.huhuhu

aliyahaznin said...

buku heavy sgt ke? hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...