Tuesday, November 26, 2013

rahsia awet muda, siapa artis kegemaran anda?

Tiba- tiba je kan, topik ni? Eh taklah tiba- tiba, saya dapat idea nak menulis tentang rahsia awet muda artis ni sebab bulan ni promosi Vivix, tonik anti penuaan yang hebat, keluaran Shaklee, hasil kajian bertahun- tahun lamanya. Memang meriah promo tahun ini memandangkan jarang- jarang Shaklee Malaysia buat promo produk hebat ni. Saya lagi la seronok sebab ini dah jadi produk kegemaran kami sekeluarga, termasuk mak abah saya, dan ibu ayah mertua saya. Hari Sabtu lepas, ibu bagitau dia dah tak sakit lutut lagi sejak konsisten minum Vivix, haih gembira sangat rasa!

Awal bulan ni, saya ke Bangsar Shopping Center untuk lunch, tiba- tiba ternampak Sofea Jane. Oh sangat la cantik, langsung tak berubah rupa sejak saya tengok dia dalam Harry Boy! Hahaha ok nak tergelak terkenang movie itu. Syukurlah beliau tidak sangkut dalam corak filem yang serupa, dan semakin fabulous dari tahun ke tahun. Tiba- tiba nak jugak lawa macam Sofea Jane kihkihkih!

Pic: Googled
Tapi ku sedar diri, cukuplah senyuman yang manis dan sel yang sihat, walaupun tidak serupa Sofea, tapi feeling fabulous tu tetap ada haha! So ladies, stop wasting your money on make-ups, let's repair your cells and see the awesome effects!

HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...