Tuesday, November 12, 2013

Kumpul wang untuk sambung belajar?

Ini saya berani jamin memang kisah benar!

Tahun lepas, sahabat saya beritahu saya, nak join bisnes Shaklee, untuk kumpul duit, rencana asal mahu ke UK menyambung pelajaran. Saya tak berapa setuju dia ke UK, sebab nanti saya akan mati kutu rindukan dia uhuk! Tapi sudah tentu saya setuju dia pilih Shaklee sebagai jalan untuk kumpul duit ke UK. 

Dia mahukan RM10k, menjelang Oktober 2013 untuk top u
p biasiswa yang (mungkin) dia perolehi. Januari 2013, bermula dengan modal RM65, dia mengorak langkah, meniru 100% cara saya memasarkan produk Shaklee dan membimbing ahli kumpulannya pula.

Sahabat saya jelas dengan visi dan misinya, mahu mengumpul RM10k menjelang Oktober 2013. Allah Maha Kaya, dia mengumpul lebih daripada RM10k dan lebih manis tambahan RM10k itu menjadi miliknya Oktober lepas. Dan manis juga untuk saya, sahabat saya tidak dapat tawaran biasiswa tersebut, dan ambil keputusan untuk tangguh pengajian. Yahooo! Aha, boleh anda teka, apa petua kejayaan sahabat saya ini? Cuba "read between the lines" tulisan saya ini  




Anda mahu menabung untuk yuran pelajaran juga? Oh sudah tentu tak mahu tambah hutang dengan PTPTN kan? Hubungi saya untuk mulakan bisnes Shaklee anda hari ini!

Master Puteri
016- 344 7727

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...