Wednesday, February 6, 2013

omega guard untuk jantung sihat


seronok bulan ni ada promo omega guard. yang paling awal grab promo buy 6 free 1 mesti la saya sendiri. setiap bulan memang allocate sebotol untuk suami, sebotol untuk saya. untuk aliyah pun sebotol tapi dia punya tahan 3-4 bulan. saya bagi dia 3-4 kali seminggu, sebiji saja. adam takde masalah, dia boleh dapatkan khasiat omega guard melalui susu mama :)

ramai customer saya yang ambil omega guard ni bila dah ada masalah kolestrol, lepas tu takut pulak nanti kena penyakit darah tinggi etc. baru la lekas- lekas nak banteras. normal la kan, bila cuak kena jumpa doctor baru cari alternatif. gaya hidup kita sekarang ni sangat tinggi stress, tak sempat bersenam, ramai yang merokok, makanan berminyak, tinggi kolestrol etc. memang menjemput pelbagai penyakit la. seram pulak bila baca bagaimana kolestrol yang melekat pada pembuluh darah, kemudian pembuluh darah jadi sempit dan keras, darah dan oksigen gagal dihantar ke otak, pastu kena strok. nauzubillah. dan kes- kes ni bukan di kalangan orang tua pulak tu. yang muda- muda umur 20-an pun dah kena :(


HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com
*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...