Friday, January 4, 2013

sudah 4 hari di bulan januari

hellooooo everyone...!!

berakhir sudah tahun 2012, phew...macam- macam berlaku kan dalam masa setahun. yang pasti semuanya berlaku dengan pantas! dan bulan 12 hari tu, saya sangat laaaa busy dengan kerja & juga business shaklee saya. seronok berbisnes nampak gaya dah melebihi seronok pergi kerja. hehehe!

so, apa azam tahun baru korang? dah tulis ke belum? azam ni kalau setakat di lakar dalam kepala, memang tak kemana. jom tulis elok- elok, satu persatu. mana nak cakap dulu, mana nak buat kemudian. saya dah tulis apa yang saya nak capai, cuma saya tak share secara terbuka lah, segan :)

sudah tentu salah satu azam, nak menyudahkan perjalanan penyusuan saya dengan adam, my cheeky boy! alhamdulillah dah 18 bulan pun budak tu. sangat sihat, sangat manja, sangat kelakar. berbeza dengan kakak dia, adam tak banyak perkataan yang jelas boleh disebut. tapi sangat lah cepat faham arahan. suruh je buat apa, mesti dia buat. tugas rasmi sekarang ni termasuklah hantar botol susu kakak ke sinki! buang sampah pun rajin. ah, my lovely boy! he babbles a lot, some words are mama, takder, babah (tatau apa makna), and many many words that no one understood haha!saya tak kisah pun sebab his expressions are always meaningful, priceless and funny, so words can come later hehehe.

oh back to my breastfeeding journey. so adam dah tak gemar EBM. pengasuh pun dah letih nak pujuk dia minum EBM. jadinya masa saya pergi kerja, dia makan & minum apa saja. bila saya balik kerja baru dia menyusu. dia pun tak gemar formula. jadi sukatilah adam. asalkan happy. so tinggal 6 bulan je lagi. saya dah sound adam setiap hari, 6 bulan je lagi ok! dia akan geleng- geleng kepala pulak.haha! we'll see ok!

aliyah pulak. hmmm...she grows soooo fast! itu je update hahaha! tak larat nak cerita hari- hari ada hal dengan dia. just be prepared, mentally. hehee...

my shaklee business also grows. not too fast, not too slow. on the right track, pacing well. love it! 6 more months, and i shall be....hmmm...nantikan...oh, kalau berminat nak buat side income dan berseronok boleh email saya ya. berseronok tu penting hehe!

so, happy new year everyone! i know it's bit too late, but tak kisah la kan, we are still in january! thank you for visiting my blogs, thank you for supporting me friends!



HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...