Thursday, May 31, 2012

makin seronok dengan part time business!

hari ini saya terasa makin bersemangat pula mengenangkan part time business saya yang dah masuk bulan ke-6. kejap je masa berlalu, tapi banyak lagi yang perlu saya belajar. hari ini hari closing, hari kita kira berapa sales kita dah buat, dapat ke tidak target bulan may.

alhamdulillah, saya dapat apa yang saya nak, berpadanan dengan usaha dan masa yang saya spend untuk hal2 side income ni. dari awal saya setuju nak join pun, pasal takde sapa cakap ianya senang atau cepat kaya. kalau diberitahu senang dan cepat jadi kaya, memang saya seram haha!

anyway, yang lebih penting selain bonus yang makin meningkat setiap bulan ialah, tahap kesihatan sekeluarga dan rakan- rakan (baik yang dah lama kenal atau yang baru) semakin baik. paling seronok bila dapat berita anak dah semakin sihat, anak dah suka makan, susu ibu dah makin meriah dll. saya memang genuine (tu dia mengaku haha tp memang ikhlas ok) nak tau samada vitamin yang mereka beli Ok ke tidak, walaupun kekadang segan nak tanya, maklumlah takut disalah anggap nak menjual benda lain pulok hehehe...

saya bersyukur, sebab keputusan untuk saya start buat part time business ni adalah keputusan yang baik, insyallah baik juga untuk masa depan. pernah saya tulis di blog, saya fokus dengan business pun pasal masa tu saya fed up habis dengan isu di opis yang tak memberangsangkan. daripada hari- hari sengal mikir pasal hal yang kadang2 tak dapat kita ubah, baik kita focus pada perkara yang kita boleh ubah.

saya seronok betul setiap 15hb dapat bonus hasil penat lelah berkongsi kebaikan produk Shaklee. antara doa saya ialah saya mahu mampu belikan supplement terbaik untuk mak abah (vivix) setiap bulan dengan hasil bonus. so far, doa tu termakbul tiap bulan. itu azam utama. amin.

kalau anda berminat untuk sertai saya, saya boleh ceritakan bagaimana cara slow and steady buat side income dengan berkongsi kebaikan produk shaklee.

HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com

*produk shaklee tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

1 comment:

Anonymous said...

Have you ever considered writing an ebook or guest authoring on other websites?

I have a blog based upon on the same ideas you discuss and would
love to have you share some stories/information. I know my audience would enjoy your work.

If you are even remotely interested, feel free to shoot me an e mail.


Here is my web page; click here

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...