Thursday, May 31, 2012

langsing dan menawan dengan 3 cara terbaik!


ramai yang bertanya pasal supplement untuk kawal berat badan, atau kurangkan berat yang berlebihan. memang ada, dan sebenarnya ianya mampu dimiliki, tidak seperti yang dirisaukan, kerana kebanyakan program pengurusan berat badan memerlukan modal yang tinggi.

cuma yang tidak dapat dibayar dengan wang ringgit ialah tahap disiplin dan konsistensi seseorang. tapi jika berdisiplin, ganjarannya lebih daripada rupa bentuk badan yang menawan, tapi yang lebih penting ialah tahap kesihatan juga meningkat baik.


yang paling penting untuk kita ketahui tentang program pengurusan berat badan shaklee ialah, ianya bukan berbentuk pengganti makanan (meal replacement) sebaliknya lebih kepada usaha menyokong badan kita untuk berfungsi dengan lebih baik melalui cara detox (bersihkan), dan bakar dan angkut lemak ke luar daripada badan, dan akhirnya menyokong badan dengan protein supaya badan tetap tegap dan tidak menggeleber walaupun berat sudah berkurangan.

ramai yang bermula dengan langkah 1 (bersih) dan langkah 2 (bakar) dahulu, sebelum menambahkan protein ke dalam program mereka. yang pasti, cara ini tidak memberi kesan mendadak kepada badan anda, dan tidak beri kesan mendadak kepada poket anda juga!

lebih awesome jika kita makeover jugak badan dengan pengambilan vitamin- vitamin asas seperti multivitamin, b- complex dan vitamin C. memang terbaik!

P.S: berlapar bukan caranya untuk kurus ya!


HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com

 *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...