Sunday, April 15, 2012

testimonial meal shake shaklee

weekend ni adalah weekend yang penat! kami satu family pegi PD, bukan lah bercuti. saya ada office retreat, memerah otak. suami pulak perah tenaga jaga budak2 tu. kerana sayangkan susu yang dipam, saya ulang alik dari meeting room ke bilik menyusukan adam, macam marathon. penat sangat. malam ni dah tak boleh tidur pulak, pasal penat sangat kot!

so mentara nak mengantuk, jom tengok apa yang kawan saya share pasal meal shake yang dia beri anak sulungnya baru2 ni. akid ni sepesen dengan aliyah la, malas/memilih makan. apa yang lin cerita kat saya tu, sama je cerita dengan si aliyah. akid ni muda dari aliyah beberapa bulan, tapi dia lagi tinggi, maklumlah hero!



bukan lin sorang je dah cuba meal shake utk anak, kawan2 lin pun sama rupanya (walaupun diaorang tak beli dengan saya, seronok jugak pasal saya paham sangat rasa sengal bila anak tanak makan!). sekarang ni bila travel, takde la susah hati sangat mikir aliyah nak makan apa, singgah je mana2, dia leh makan nasi ke, bihun ke, apa2 je lah. kat hotel pun dia baham memacam, lepas makan nasi, kuih chok keria pun dia makan hehehe! syukur alhamdulillah.

meal shake untuk anak- anak bawah 4 tahun, cukup beri 3-4 kali seminggu, sesudu setiap bancuhan. jimat sangat, satu canister leh la tahan 2-3 bulan kot.

sapa nak cuba boleh hubungi saya ok! bulan ni ada promosi best sangat utk meal shake, harga berbaloi ya amat!

Puteri
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

*produk ini tidak merawat, menyembuh dan mengubati sebarang penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...