Sunday, March 18, 2012

susu lebih pekat, baby tidur lebih lama

sejak jadi mak ni kan, tido tu macam luxury sangat! tapi masalahnya tengah tido pun otak ligat mikir apa nak buat bila bangun nanti! hahaha! tapi yang bagusnya breastfeeding ni, kita tak payah bangun mengagau botol, air panas kat dapur nak bancuh susu. alih je badan, setel! tapi, kalau setiap 30 minit nak alih badan, hangin juga kan! bila hangin, stress, susu pun malas nak keluar. rantai makanan gitu ehehe!

entry ni berkesahkan energizing soy protein kegemaran saya.

rutin minum ESP saya adalah pada sebelah pagi, sebelum pegi ofis. kemudian segelas lagi sebelum tido. minum pagi tu untuk persediaan mengepam di opis. minum malam tu sebagai persediaan if adam nak menyusu. setakat ni rutin menyusu adam tak banyak beza sejak dia berusia 3-4 bulan. bangun sekali pukul 12 atau 1, kejap sangat pun bangun, buat syarat sebab dah habit kot. kemudian pukul 6++. masa ni memang dia lapar la.

jadi, apa yang saya membebel ni sampai dua perenggan?? kesahnya, nak bagi tau, ESP bantu saya mendapatkan susu yang lebih pekat. boleh tengok beza susu yang dipam, pekat dan likat. tujuan asal saya ambil ESP adalah untuk bantu tambah susu kerana ESP kaya dengan protein. kemudian saya dapati susu jadi lebih pekat, adam tido lebih nyenyak! bonus ok!

berbeza kan? yang kekuningan dan pekat tu bila saya pam selepas minum ESP!
bonus lain termasuk lah dapat mengurangkan kesan- kesan jerawat di muka saya jugak. memang best. dan kalau ESP diambil dengan vitamin- vitamin lain, ianya membantu badan menyerap vitamin2 tersebut dengan lebih cepat dan baik!

kalau nak tau lebih lanjut tentang kebaikan ESP, dan cadangan pengambilan yang bersesuaian, boleh hubungi saya,

Puteri,
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

*produk ini tidak bertujuan untuk merawat, mencegah dan mengubati penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...