Monday, March 12, 2012

lecithin, ramai dah cuba dan sukakannya

antara komen paling selalu saya dapat dari kawan- kawan yang beli lecithin ialah badan jadi ringan, dan mereka punya seluar lebih selesa dipakai (read between the lines- seluar selesa, pinggang kecut la kot, ker seluar mereka kembang?)

anyhoooo...saya kena juga pastikan mereka faham fungsi lecithin ni ya. bukan nya ubat kurus.

selingan
saya penah makan ubat kurus masa kt universiti, apa ke nama pil tu, made in indonesia. lepas makan, memulas- mulas, siap keluar peluh jantan ahahahahahaha! ada one day, dengan bijaknya saya makan before pergi kelas. berkejaran balik hostel, dengan baju lenjun dengan peluh, siap benti kejap, pasal nak control takut terbarai tengah jalan LOL! memori indah di USM kahkahkahkah! melalut tapi perlu dikongsi bersama hahaha! saya nak SMS kawan saya, nak tanya balik nama pil puaka keramat itu hahaha!

muka memulas makan pil made in indonesia, beli kat kedai jamu (bahaya ok)
anyhoooo...sebab mengapa lecithin ni disukai oleh mereka yang ingin mengawal berat badan atau mengurangkan berat badan secara sihat ialah, ianya berfungsi sebagai fat emulsifier (pecahkan lemak). itu pasal boleh rasa kesan pada badan jadi lebih ringan tu.

mari baca lagi info lecithin kat sini SINI

untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya,

Puteri
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

*produk ini tidak bertujuan merawat, menyembuh dan mengubati penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...