Thursday, February 9, 2012

3 cara mudah beri anak kebaikan minyak ikan berkualiti tinggi

entry hari ni saya nak tulis ringkas saja. ini cadangan 3 cara mudah untuk beri kebaikan Omega Guard Shaklee kepada anak- anak kita:

untuk mama yang hamil- makan lah omega guard sebiji sehari, kebaikan minyak ikan akan sampai pada baby di dalam perut, dan membantu perkembangan sel- sel otak sejak dari dalam perut lagi.

untuk mama yang breastfeed- makan lah omega guard sebiji sehari, melalui susu ibu, baby akan dapat kebaikannya juga! senang sangat kan.

untuk anak yang dah besar atau yang TAK breastfed- campur minyak ikan dalam susu atau minuman kegemaran anak- anak. tak ada bau atau rasa ikan yang kuat, anak takkan perasan, saya dah cuba (aliyah sensitif jugak kalau ada apa2 pelik dalam susu dia, kali ni saya berjaya, tidak dikesan hikhik). boleh juga sprinkle atas nasi panas, takkan notice lah! (saya ada baca, budak kunyah je capsule tu ala chewing gum, itu memang fabulous haha)

yang best bulan ni ada promosi menarik omega guard. rugi kalau tak cuba :)

untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya:

Puteri,
SMS/ WhatsApps 016- 344 7727
Email puteriyusof@gmail.com

these statements have not been evaluated by the food and drugs administrations. these products are not intended to cure, diagnose or prevent any diseases. please consult with your healthcare provider before taking any dietary supplements. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...