Thursday, July 9, 2015

Mula bisnes di rumah, hari ini!

Assalamualaikum semua :)

Bagaimana dengan persiapan raya anda semua? Saya lihat tahun ni tak kurang juga hebat orang berbelanja untuk raya. Tapi lebih ramai yang ambil langkah berjimat cermat, dan berhati- hati berbelanja. Tambah pula gaji masuk awal, kalau tak betul manage, memang melopong nak tunggu sebulan lebih lagi baru ada gaji. Percaya tak, kalau anda mula bisnes di rumah hari ini, sementara nak tunggu gaji lepas raya, ada bonus Shaklee yang boleh membantu, sebab bonus Shaklee lepas raya akan masuk pada 14 Ogos. Sapa yang buat part time Shaklee, memang lega lah kan.

Ada 3 sebab mengapa anda kena mula bisnes dari rumah SEKARANG JUGA!

1- Cabaran ekonomi semasa. Satu punca pendapatan saja tidak mencukupi. Ramai sudah mulakan langkah menambah pendapatan dengan bisnes sampingan seperti Shaklee. (RAMAI DAH GELABAH SERIOUSLY!)
2- Kemudahan teknologi. Pemasaran melalui media sosial adalah yang paling mudah digunakan, dan paling mudah dipelajari. Shaklee menyokong semua pengedar dengan adanya sistem online untuk pembelian dan penghantaran, serta applikasi di smart phone untuk memudahkan urusan bisnes di hujung jari. (MASA RAYA PUN BOLEH ORDER BARANG!) 
3- Ramai wanita pilih untuk bekerja dari rumah. Kesukaran untuk dapatkan work- life balance di sektor korporat, tidak jadi masalah kepada ramai wanita kerana bisnes Shaklee boleh dilakukan di rumah saja dan mampu menjana pendapatan yang sama banyak (malah lebih) daripada yang ditawarkan oleh jawatan di pejabat.


Saya bersedia nak membantu anda memulakan bisnes Shaklee anda hari ini. Hubungi saya :)

Puteri Yusof
016- 344 7727
Kuala Lumpur

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...