Wednesday, July 15, 2015

Adeena Myiesha 45 hari

Assalamualaikum semua :)

Saya tulis post ni pada hari ke-45 kelahiran Adeena Myiesha, bermakna saya dah pun habis pantang yeay!! Alhamdulillah, Adeena membesar dengan baik, selepas kena jaundice sekejap, everything else is going on smoothly. Sekarang ni jadual tidur dia pun sangat memudahkan saya, hanya bangun sekali je, samada jam 3 pagi atau 5 pagi. Seminggu ni dia ada runny nose sikit, jadi tidur siang tak berapa lena, tapi Alhamdulillah sebelah malam lena je pulak.

I can see that her brother and sister adores her soooooo much. Saya dapat bayangkan di masa depan betapa manjanya Adeena dengan kakak dan abang. Ni apa saja dia nak pun boleh dapat ni. They kiss her all the time, kadang2 geram sebab ganggu dia tidur haha! Setiap kali mandikan Adeena, abang dan kakak akan sama- sama duduk dalam bathroom tu. Saya benarkan je lah sebab they enjoy it so much, tak sampai hati nak larang, walaupun alahai serabutnyaaaaa ramai2 dalam bathroom hahaha! And still sampai sekarang, Adam dan Aliyah takde nampak cemburu pulak dengan Adeena. Cuma ada la sekali Adam tanya, kenapa selalu dengan Adik je? Saya cuba jugak spend time dengan diaorang, tapi memang mencabar lah sekarang ni memandangkan Adeena perlukan perhatian lebih. Tapi saya dah ada few plans untuk Adam dan Aliyah lepas raya ni, so we can spend more time together.

I hope Adeena Myiesha will grow healthily and always be the source of joy and happiness for all of us in the family. Amin...

Si botak Adeena!
Hari- hari Mama letak minyak kat rambut kasi cepat lebat :p 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...