Monday, March 2, 2015

PAF dan Shaklee di Indonesia, UAE dan USA

Assalamualaikum semua :) 
Mula- mula Puteri & Friends ada wakil di UAE iaitu adik saya Coordinator Puteri Hafiza, stok tak pernah cukup di sana, dan orang di sana tak berkira untuk kesihatan.Lagi pula duduk di negara orang, mesti kena banyak prevention untuk maintain sihat, medical cost pun tinggi, nak ulang balik Malaysia, pun mahal. Alhamdulillah, mereka ada pilihan untuk kekal sihat dengan supplement Shaklee. Dan lebih menarik, team di Malaysia pun tak kurang hebatnya, sangat proaktif mencari ilmu, walaupun upline jauh di ladang unta hahaha! 

Terkini, kami ada wakil di USA! Bila baca blog Syaza Sulaiman memang nak order macam- macam produk yang tak ada di Malaysia. Tunggu yer nanti saya bagi shopping list! Tahniah Syaza kerana berusaha memperkenalkan kepentingan supplement kepada rakan- rakan universiti, yang bertungkus lumus memastikan kesihatan minda terutamanya sentiasa tip top. Final year dah kan, lekas balik Malaysia, kita servis minda orang Malaysia pulak! Muda- muda dah berkarat belaka haha! 
Dan tak lama lagi, Master Aishah Amin dan team Indonesia pula akan merangka sesuatu yang menarik. Tak sia- sia pengalaman di Aceh dan Jakarta bertahun- tahun kan, kumpul ramai rakan dan kenalan. Kali ini, bukan lagi ilmu international disaster law, tapi berkongsi ilmu supplement pula. Dan pastinya mereka teruja melihat pizza faced girl now turning into a flawless Elsa LOL! 
All the best girls, I am so so inspired!

HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com untuk mengetahui peluang menjana pendapatan di rumah. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...