Sunday, September 7, 2014

Shaklee Landmark Study

Assalamualaikum semua :)

Kepada semua pengguna produk Shaklee, kita mesti dah biasa dengan slogan Shaklee,

- always safe
- always work
- alway green

Slogan ini bukan saja- saja direka, dan bukan sekadar slogan, tapi Shaklee memang berpegang kepada 3 perkara ini, dan setiap produk yang Shaklee keluarkan akan dipastikan selamat, berkesan dan semulajadi. Dan kita juga kena tahu, setiap list bahan- bahan yang ditulis di botol produk, itulah yang ada dalam produk tersebut.

Shaklee jujur dengan slogannya, dan berani untuk tampil ke depan, membuktikan supplement yang dikeluarkan memang "always work". Salah satu langkah yang diambil ialah dengan menyertai landmark study:

1- Landmark study with University of Berkeley, dijalankan selama 3 tahun, dan kertas kajian telahpun diterbitkan. Anda boleh dapatkan abstract di SINI  Kajian ini membuat perbandingan tahap kesihatan secara menyeluruh di antara pengamal supplement dan bukan pengamal supplement. Anda boleh dapatkan manucript di SINI.

2- Landmark study with University of California, dijalan selama 5 tahun, dan diketuai oleh Nobel Prize Winner (Medicine) Dr. Elizabeth Blackburn, dan baru sahaja selesai. Kali ini kajiannya lebih specific kepada kesihatan "telomeres" iaitu petunjuk kepada proses penuaan manusia. Kajian ini dibuat ke atas 107 orang pengamal supplement Shaklee, lebih specific kepada pengguna Vivix, Vitalizer & Cinch, dan mendapati "telomeres" pengguna- pengguna produk ini lebih panjang berbanding dengan yang tidak mengambil apa- apa supplement. Telomeres merupakan struktur pada hujung kromosom yang melindungi DNA manusia daripada masalah kesihatan berkaitan dengan penuaan terutamanya kanser.

Dengan penemuan di dalam kajian- kajian ini, pengguna produk Shaklee boleh meningkatkan keyakian mereka untuk terus konsisten dengan pengambilan produk dan pada masa yang sama berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan lebih yakin lagi. Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda yang membaca :)

Puteri 016- 344 7727

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...