Friday, August 29, 2014

Bagaimana saya boleh mula ber-Shaklee?

Assalamualaikum semua :)

Post yang saya tulis semalam, menerangkan bagaimana 3 langkah bagaimana kita boleh memulakan penglibatan kita dengan Shaklee. Sangat mudah iaitu USE ~~ SHARE ~~ BUILD. Ianya bukan top secret, ianya bukan skim cepat kaya, dan tidak melibatkan urusniaga yang pelik- pelik. Dan ianya genuine bermula dengan keinginan anda untuk menggunakan produk Shaklee.

Cadangan saya, sebagai USER kali pertama, anda perlu membuat keputusan untuk menentukan apakah yang PALING PENTING untuk anda dan keluarga anda di saat ini.

APA YANG PENTING UNTUK SAYA DAN KELUARGA SAYA?

1~ Adakah anda mahu memastikan anda dapat NUTRISI LENGKAP UNTUK TENAGA setiap hari, cukup dengan bekalan protein, vitamins & minerals, asid lemak yang wajib untuk badan dan sebagainya, supaya anda kekal cergas untuk melakukan aktiviti- aktiviti seharian?

2~ Atau adakah anda mahu menguruskan keperluan NUTRISI UNTUK PROSES PENUAAN, bagi mengelakkan anda cepat nyanyuk, bagi memastikan otak kekal cergas dan cekap walaupun usia meningkat, dan penyakit yang berkait dengan proses penuaan tidak menjadi beban kepada anda dan keluarga?

3~ Atau anda mencari- cari PRODUK PENJAGAAN RUMAH boleh menggantikan semua produk yang bertoksin dan berbahaya dalam rumah anda, seperti pencuci pinggan mangkuk dan pakaian, dan pencuci serbaguna? Mungkin anda mahu bertukar kepada produk organik yang selamat dan berkesan untuk seluruh keperluan rumahtangga?

4~ Atau mungkin anda mencari PRODUK KESIHATAN KULIT DAN RAMBUT Anda sedar yang selama ini bahan- bahan berbahaya sangat banyak terdapat dalam produk kecantikan kulit dan rambut, dan kini sudah sampai masa untuk anda bertukar kepada produk yang lebih selamat dan berkesan untuk jangka panjang.

5~ Atau mungkin anda mahu BERAT BADAN YANG IDEAL bagi mengelakkan anda terpaksa menguruskan penyakit- penyakit berbahaya seperti darah tinggi, sakit jantung, kencing manis, masalah kesuburan dan sebagainya. Anda mahu berat badan yang membolehkan anda kekal aktif dan bertenaga tanpa memerlukan anda berlapar dan dapat penyakit lain pula.

Setelah anda buat keputusan ini, pilih produk yang bersesuaian dengan distributor yang berpengalaman, dan mulakan journey anda sebagai user Shaklee. Pastikan anda tahu cara menggunakan produk tersebut, tahu bagaimana untuk mendapat kesan terbaik daripada produk tersebut, dan jangan lupa PASTIKAN ANDA DAPAT NILAI TERBAIK SEBAGAI AHLI SHAKLEE! Yuran keahlian hanyalah RM65 sahaja untuk seumur hidup, sangat berbaloi!

Dengan menjadi ahli Shaklee, anda layak mendapat diskaun sehingga 15% daripada harga pasaran. Selain daripada itu, pastikan anda layak untuk dapat bonus setiap bulan dengan hanya membeli sebagai ahli Shaklee. Saya akan kongsi lagi maklumat bagaimana anda boleh menikmati bonus bulanan dengan Shaklee, hanya dengan menjadi seorang user sahaja. Stay tune ya :)

Dan jika anda mahu diberi konsultasi untuk memilih antara yang 5 di atas, bolehlah hubungi saya pada bila- bila masa saja!

Puteri 016 344 7727

Choose Shaklee, and let's enjoy the experience together! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...