Wednesday, July 16, 2014

10 sebab mengapa lelaki TAK PERLU supplement

!SARCASM ALERT! 

1) Lelaki tidak hamil 
Makan untuk dua orang, nutrient untuk dua orang, tidak pernah ada dalam kamus orang lelaki. Dan apabila mereka minum susu contohnya, khasiat kalsium untuk tulang mereka tidak dikongsi dengan orang lain. Dan kalsium sedia ada dalam badan, tidak pula dihakis oleh orang lain. Semua 100% orang lelaki yang punya! Tak perlu top up dengan Ostematrix

(2) Lelaki letih, lelaki rehat
Bila ada peluang berehat, tidak perlu pun tenaga tambahan. Tidur saja lah, bangun nanti yeay ceria! Boleh lah sambung bersukan, tengok bola, jumpa kawan dan lain- lain. Awesome kan? Tak perlu Vitelea untuk support badan bila nak mengemas rumah selepas anak- anak tidur. 

(3) Tiada haid, tiada nifas
Lelaki tak pernah ada isu kurang darah, muka pucat, sebab darah keluar dari badan dengan banyak. Jadi tidak perlu pun zat besi tambahan, cukup saja dengan apa yang boleh dibekalkan dalam makanan seharian, samada yang dimasak oleh isteri atau oleh mamak. 

(4) Mood sentiasa ok, tiada PMS
Orang lelaki ceria sentiasa, tak pernah wujud mood swing dalam kehidupan mereka. Meroyan tak pernah sinonim dengan lelaki pun. Jadi tak perlu pun supplement untuk bantu boost mood ceria macam B-Complex, atau untuk regulate hormone bagi elak PMS seperti GLA Complex. Lelaki ceria, negara sejahtera. 

(5) Masalah tenaga batin, itu tahyul!
Isk, nak discuss further pun malas sebab ianya tahyul! Manader manader manader! Vivix untuk tahan lama? Aiyoh tak baik seksa isteri.  Everything is OK. Move on move on. 

(6) Lelaki tak perlu supplement kalau setakat nak jadi supporter breastfeeding 
Kan? Setakat nak support isteri menyusu bayi secara exclusive, tak perlu supplement pun boleh. Cukup dengan kasih sayang, sokongan moral dan cinta. 

OOHHHHEMMMGEEE! I have to stop here, coz I just found out about this!!! Check this out!!! 


Need another reason to attend 2014 Shaklee Live? How about seeing Grammy® nominated 

multi-platinum selling singer-songwriter, Jewel! 

Register today!



OK BYE, MUST GOOGLE SONG LYRICS NOW! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...