Tuesday, February 4, 2014

Double Master Celebration

Assalamualaikum & Selamat pagi!

Alhamdulillah, saat yang saya nantikan akhirnya bakal  menjelang tiba, iaitu majlis Master Celebration. Kalau sebelum ni saya hanya menjadi tetamu di majlis rakan Master Coordinator yang lain, kini saya dan suami akan menjadi pasangan yang diraikan oleh company dan beramai- ramai dengan warga PAF. Dan yang lebih menarik, kami akan mengadakan majlis double celebration bersama-sama upline/ mentor saya Alin . Rasa macam baru je lagi saya order supplement dengan Alin, kemudian sama- sama mengharung cabaran berbisnes dan akhirnya kami sama- sama naik rank Master Coordinator dalam cycle dan tahun yang sama. Alhamdulillah.

Saya berdebar- debar nervous dan excited nak jumpa raaaaamai anak buah yang belum pernah jumpa, tapi mereka nak bersama- sama saya di majlis tersebut. Haih, tak sabar, dan berdebar. Macam nak kawen!

Jemput datang ye jika sudi :)

Puteri




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...