Wednesday, November 7, 2012

PLACE YOUR ORDER NOW- Sustained- release vitamin C

selain ESP, vitamin C shaklee adalah yang PALING LARIS dalam pasaran. memang selalu sangat tak cukup stok samada dengan saya ataupun dekat branch. kadang- kadang tak sempat nak pegi branch dah abes jugak!



saya sendiri sangat suka vitamin C shaklee, sebab kesannya sangat ketara. samada masa saya sihat, dan masa tak sihat. ramai ambil vitamin C untuk kecantikan, dan bonusnya diaorang dapat kecantikan dalaman jugak.

so untuk kali ini, saya nak lebih bersedia. dan saya nak customer2 pun bersedia pasal vitamin C akan boleh dibeli pada bulan DECEMBER nanti. so, boleh place order dengan saya sekarang, kemudian saya akan order siap2 ke Shaklee. supaya kita semua tak berputih mata.

SUSTAINED RELEASE VITA-C 
HARGA RETAIL: RM92.50 / 180 BIJI 

Untuk booking, cepat2 email atau SMS saya butiran berikut:

Nama:
Alamat:
HP:
Kuantiti Vitamin C:

Email saya: puteriyusof@gmail.com
SMS: 016- 344 7727


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...