Sunday, November 18, 2012

khasiat hebat untuk wanita

nak tanak, sebagai perempuan, memang kena ambil little bit more effort untuk jaga kesihatan tubuh badan. orang biasa cakap, badan nak pakai lama, so kena jaga. dah la tu bukan kita pakai badan sorang- sorang pulak tu! anak bergayut, suami lagi huuuu!

2 malam lepas, sakit- sakit badan saya masa tidur. adam menyusu macam non-stop. melekat sepanjang malam. saya tidur mengiring sampai kebas sebelah badan. tukar belah kanan, tukar belah kiri. rasa macam tak tidur pun ada. kemudian kalau dah melekat je, apa lagi, mesti la melecet. pedih amat, macam ada garpu toreh2 dada. ataupun jarum. kemudian, dalam kesakitan tu, tiba- tiba aliyah (yang dah tido upside down) mengigau, tendang2 kepala saya! huiiii memang rasa nak lari tido kat depan tv je! sorang gigit, sorang tendang. apa ni?!

anyway, saya nak share kebaikan dua supplement wajib saya ambil sejak setahun lepas. mulanya saya ambil untuk milk booster. kemudian saya dapat macam- macam benefit bila saya amalkan setiap hari- tak miss!

mesti ramai tau pasal khasiat alfalfa kan yang serupa kacip fatimah tu kan?! semalam, kawan saya yang baru beli alfalfa bagitau, dia asyik miss saja makan alfalfa. dia beli utk detox, nak slim lagi dengan lecithin & ESP. tapi bab alfalfa tu culas.

so i said, "if i told you, alfalfa can help to tighten up vagina muscle, i bet you won't forget!"

immediately she said, "from tomorrow onwards!"

hahahaha!

ok ladies, tunggu apa lagi!



HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com
*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...