Tuesday, November 13, 2012

bulan kehangatan hubungan suami isteri?

memandangkan bulan november adalah bulan promosi alfalfa, tidak dapatlah saya lari daripada membawa topik hangat ni untuk tatapan anda semua. nasib ler...

dulu- dulu sebelum bergelar isteri, sesekali nampak jugak iklan tentang produk mengatasi masalah kedinginan suami isteri. ingatkan dingin = sejuk, macam sejuk ais, aircond. rupanya bukan. jauh panggang dari api.  jauh ais dari peti ais. haha!

bila dah berumahtangga, kemudian dah bersalin whatnot, baru lah paham maksud sebenar. new parents memang akan hadapi masalah ni. ada yang sekadar masalah kecik, ada yang boleh menjadi isu besar. memang tak boleh pandang remeh. perempuan lepas bersalin ramai yang akan rasa pelik dengan perubahan diri terutama secara fizikal. saya pernah menangis tengok perut menggeleber dalam pantang. saya tanya mak, lama lagi ke perut buruk gini? stress. macam dah keluar tajuk je ni.

anyway, ramai dah tau kebaikan alfalfa kepada orang perempuan. apa yang baik untuk orang perempuan, maka baik lah jugak untuk orang lelaki, betul tak? kalau dah isteri elok, yang untung suami jugak!

tapi...tapi...tapi...takkan nak untung sorang- sorang encik dasuki?

sebab itu saya suka nak mencadangkan, ambil lah bersama pasangan terbaik alfalfa iaitu Vitamin E untuk para suami. tapi, isteri- isteri kena lah berhemah, jangan lah kasi vitamin E sambil merungut2 hahaha! katakan, abam makan vitamin E ni ha untuk kulit tapak kaki tu. setel masalah.

so, apa lagi, jom gabungkan Ms. Alfalfa dengan Mr. Vita E Complex.

Bagus tak Vitamin E tu?
Bagus, dah lembut dah tapak kaki saya !
Demm...
HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com
 *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...