Friday, May 4, 2012

GLA Complex jadi rebutan!

masa cuti labor day kan saya update pasal GLA complex dan niat saya nak makan GLA bermula may kan. tup-tup rupanya shaklee buat promo GLA complex bulan May ni! masyaallah syok gila pasal boleh borong banyak! so far dah borong pun satu set, utk saya, regular and new customers. masing2 nak 2 botol sorang! ngeh ngeh ngeh! superb!

rupanya selain saya, ramai kawan2 pengedar2 shaklee ni rupanya, kami naik syok dengan promo sendiri (dasar suka membeli haha) pastu sendiri beli, guna, dan bila nampak result terus boleh share testimonials dgn kawan2 dan customers. sabo je la. dah la stok memang ada je kt rumah, laju je tangan mencapai kihkihkih. jangan lupa bayor yer!

so far ada 2 kawan saya yang share testimonials saya pasal GLA complex ni. yang sorang start makan masa dalam pantang, suami tegur wajah nampak segar dan glowy walaupun masa tu dalam pantang. tu yang dia tak stop makan sampai sekarang. solehah ok hehehe...suami pun soleh je murah pujian gitu. bagus bagus (selain pujian2 yang berkaitan dengan alfalfa LOL!) itu takleh share sini. i malu nak taip.

yang sorang lagi, baru je chit chat dengan saya 2 hari lepas masa lunch. dia notice bila dia mkn GLA regularly, PMS sindromes memang terkawal dan kurang. biasanya tiap kali period dia akan rasa sore dekat brea*st. sejak amalkan GLA dia rasa lega dan selesa, sebab tak rasa lagi sakit macam tu. dan dia cakap mood swing pun tak teruk bila period. at the same time, dia amek b-complex, vit c & vitalea jugak. bagus juga sebab vitamins work hand in hand, saling melengkapi untuk sokong badan kita seharian.

**sorry la saya tak reti capture testimonials dalam sms ke skype ke FB ke (jarang buat), jadi dapat cerita macam ni je, nak letak nama diaorang pun saya tak selesa hehehe, so kalau diaorang rajin, boleh la tinggal komen kat dlm entry ni yer**

jom kita tengok apa lagi yang bestnya GLA Complex ni? 

membantu mengawal dan mengatur kitaran period
membantu meningkatkan kesuburan
melegakan sindrom PMS
menguatkan kuku dan rambut
menjadikan kulit sihat & glowy
melegakan simptom artritis reumatoid
menguatkan dinding arteri (dengan vitamin E)
menguatkan immuniti tubuh
memperlahankan proses penuaan
mengurangkan risiko blood clot
mengawal darah tinggi dan kencing manis
mengawal kolestrol
baik untuk fungsi saraf badan


jom cuba GLA Shaklee hari ini! 

Puteri
SMS 106- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com  

*produk ini tidak bertujuan mencegah, merawat dan menyembuh penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.  

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...