Tuesday, May 1, 2012

GLA Complex untuk kulit berseri dan masalah period tak teratur

bulan May ni saya excited sikit pasal saya nak makan GLA Complex balik. sebelum ni dah makan sebotol, pasal dalam pantang adam dulu, tiba2 jerawat meletup2 keluar. saya habiskan sebotol GLA Complex, Alhamdulillah masalah tu selesai dan tak muncul semula. then saya stop makan pasal errr malas? hikhikhik...

bila tengok jerawat dah tak naik balik, tp ada lagi patches2 kt muka yg tak sama rasa warna, saya rasa rugi pulak kalau tak betul2 handle skin ni. saya teringat balik kt GLA Complex dan bulan ni saya nak makan secara konsisten dan tengok kesannya.

inilah GLA complex. 60 capsules ni cukup utk 1-2 bulan. boleh makan sekali atau dua kali sehari. 

GLA (gamma linolenic acid) diperolehi daripada pelbagai jenis tumbuhan seperti evening primrose oil, blackcurrant seeds oil, borage oil, and hemp seed oil. EPO sgt terkenal sebab kali pertama GLA diambil daripada sumber tumbuhan adalah dari EPO. kemudian barulah yang lain2 ni diketahui dan di-extract jugak. GLA juga boleh diperolehi daripada spirulina.
Content GLA Complex Shaklee: borage oil, sunflower seeds oil, vitamin E
ini rupa bunga borage, sorry saya tak pasti apa nama bunga ni dalam BM. mmg tak biasa tengok pun. bila saya google, borage oil juga digunakan dalam sabun untuk jadikan kulit lembut dan licin. (Source: Google Pic)

ini takkan tak kenal. biji bunga matahari. sedap dimakan time tengok filem hindustan, panggung sabtu.
(Source: Google Pic)
sebab itu untuk merawat masalah kulit berjerawat, kulit kusam, warna tak sekata GLA Complex shaklee lebih baik dan berkesan berbanding jika kita ambil EPO saja kerana ianya juga mengandungi vitamin E juga. selain untuk kulit, GLA Complex shaklee dapat membantu menyelesaikan masalah ketidakseimbangan hormon, simptom2 PMS dan melegakan simptom2 menopause.

ramai yang mengambil GLA complex sebagai sebahagian daripada set vitamin untuk kesihatan kulit iaitu b-complex dan vitamin c. jika anda tidak mahu ambil vitamin E, anda boleh pilih GLA complex, kerana ianya juga membantu dalam masalah2 lain berkaitan PMS dan ketidakstabilan hormon. 

nak join saya ambil GLA Complex? boleh hubungi saya hari ini ya!

Puteri, 
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

* produk ini tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mengubat sebarang penyakit. sila dapatkan nasihat doktor anda terlebih dahulu. 

2 comments:

owner Empires Vantage said...

produk neh untk org y da berkahwin je ker? n harga ?

aliyahaznin said...

ya allah sori cikbunnyhomei, saya tak perasan komen ni..dah sebulan hohoho!

GLA utk semua, bujang, berkahwin, lelaki pun buleh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...