Wednesday, April 4, 2012

meal shake: multivitamin hebat untuk anak, tambah selera makan, kurang jangkitan penyakit, masalah eczema

bulan april ni, shaklee ada promosi hebat meal shake. ramai ibu- ibu yang dah bagi meal shake dan dapat pelbagai kebaikan meal shake untuk anak- anak mereka. sebab tu bila ada promosi meal shake, berderu- deru order untuk dapat harga paling best kan.


bila saya baca testimonials meal shake, saya puas hati dan terus beli untuk bagi aliyah. sebab aliyah ada semua masalah- masalah yang saya tulis kat tajuk entry ni hehe..kadang- kadang nak makan, kadang2 tanak, kadang selera, kadang tak. aliyah jarang sakit, demam kejap2 aje, selesema pun jarang. saya fikir ini berkat susu ibu insyaallah yang dia minum selama 15 bulan tu. tapi still, masalah selera makan tu memang la mencabar minda saya. penat masak, anak tanak makan, rasa nak piangggggggggggg!! ahahaha! dont worry, aliyah tak kena piang pun! terpikir jugak, anak tak selera ke mak masak tak sedap??!! nak beli vitamin untuk anak ke, mak yang kena pegi kelas memasak?? LOL! itu belum cerita eczema dia tu. walaupun tak serius, tapi mak mana yang tak rungsing tengok kulit anak (pompuan summore) tak gebu dan licin. saya belum dapat share testimonial aliyah & meal shake pasal baru makan sebulan. tapi kalau nak, boleh google je testimonial ibu- ibu lain yang dah cuba meal shake untuk anak- anak mereka.

kalau nak cuba meal shake ini bulan terbaik pasal ada promo best sgt harganya. memang berbaloi. boleh hubungi saya ok!

Puteri,
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

*produk ini tidak bertujuan merawat, menyembuh dan mengubati penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...