Friday, March 9, 2012

ostematrix melegakan senggugut/ period pain

team members saya semuanya muda belia. termasuk sorang gadis muda juga. setiap bulan dia akan mengalami cramps bila tiba masa. kesian juga menengoknya. saya pun dulu macam tu, masa muda haha! lepas dah bersalin 2 kali, cramps tu semakin kurang, kadang- kadang langsung tak ada. bulan lepas, dia mengadu lagi cramps. terbongkok-bongkok dekat meja. terus balik, amek MC. 2-3 hari lepas tu, saya bawak sebotol ostematrix, saya kasi dia. hadiah (pasal kalau MC je saya takde kawan kat opis ahahaha).

btw, period pains actually signify that you are fertile! sila bersyukur haha!

saya bagitau dia, makan ostematrix 2 biji pagi, 2 biji sebelum tido. tengok kesannya untuk next cycle. saya baca/ google, period pain/ senggugut/ cramps ni berkaitan dengan muscle yang kembang kuncup bila tiba period. dan calcium dapat membantu muscle bersedia untuk masa- masa 'istimewa' tu. saya cakap cuba je lah, tak rugi pun. and she did! dengan berdisiplin pulak tu. hari- hari makan. semalam masa lunch, dia cakap ianya berkesan, dan bulan ni, takde cramp, takde MC. bagus!!!

bukan saja dapat kurang/ hilang cramps, ostematrix membekalkan kuantiti kalsium yang cukup untuk keperluan seharian tubuh badan kita. orang perempuan terutamanya mesti ambil berat tentang ini, kalau tanak tulang reput, gigi luruh sebelum tua. maklumlah kan, badan orang perempuan ni banyak gunanya- untuk diri sendiri, dan untuk orang lain. huhuhu!

untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya:

Puteri
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

*produk ini tidak bertujuan merawat, menyembuh dan mencegah penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...