Wednesday, February 29, 2012

family wellness- mulakan hari ini

pengambilan supplement yang berkesan sebenarnya juga melibatkan sokongan ahli keluarga yang lain. sokongan pertama yang paling kita perlukan ialah kefahaman tentang kepentingan supplement dalam kehidupan bekeluarga. bila dah faham, dah setuju, sokongan kedua tentulah sokongan kewangan. secara amnya pengambilan supplement bukanlah pilihan utama keluarga yang mempunyai kekangan kewangan atau komitmen lain- lain yang difikirkan lebih penting. namun, tidak mustahil, jika kefahaman dapat dibentuk, melabur untuk kesihatan yang lebih baik untuk satu keluarga adalah pilihan terbaik. ramai dah mampu ambil medical insurans untuk memudahkan kita mendapatkan kemudahan kesihatan terbaik, jadi jika kita dapat bersedia dari segi pengambilan supplement yang konsisten, ianya adalah kombinasi terbaik. percayalah, pelaburan untuk kesihatan yang baik, lebih murah dari bil hospital!

wah, macam karangan STPM.

apa yang saya nak share ialah, kita tanak la mak- mak je sihat, kuat dan semangat! kita nak suami pun sama, anak- anak pun sama sihat. support system tu penting sangat kan.

cara paling mudah untuk memulakan program kesihatan terbaik untuk satu keluarga terkandung dalam program family wellness shaklee. dalam family wellness, ada vitalea + b-complex + vitamin C + energizing soy protein, macam dalam dua gambar kat bawah ni:


biasanya orang suka ambil salah satu, atau salah dua kan, yang jadi favorite mesti multivitamin & vitamin C. paling tak popular (sebab salah faham) ialah b-complex. dan ESP selalunya optional. sebenarnya keempat-empat jenis dalam set ni membantu satu sama lain untuk mendapatkan kesan paling optimum. protein bantu menyerap vitamin2 lain dengan lebih baik (selain air), dan mempercepatkan proses pembaikan sel yang tak sihat atau rosak. b-complex antara lain mengawal stress (stress boleh melemahkan sistem pertahanan badan, lalu vitamin C bantu pulak meningkatkan sistem pertahanan badan). dan kita support dengan vitalea yang memenuhi keperluan nutrient dlm badan yang tidak boleh didapati dengan lengkap daripada makanan sahaja. gittewwww...

saya tak suka sangat cerita pasal apa akan jadi kalau kurang vitamin this and that. sebab buat saya sendiri takut hahaha! jadi, kita focus dengan apa yang boleh kita dapat (benefit) kalau kita ambil supplement untuk melengkapi keperluan badan seharian, supaya sihat dan cergas, ceria.

dan tidak apa kalau rasa tanak makan vitamin, cuma pastikan dapat semua keperluan ini daripada makanan seharian ya! pilih yang segar, selamat & memberi manafaat. jajan-jajan tu semua toksah makan hehehe..

untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya:

Puteri,
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

*produk ini tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

2 comments:

Anonymous said...

certainly like your [url=http://www.pascherlongchampsac.eu/sac-longchamp-pliage-cheval-au-g-c-12.html]Sac Longchamp Pliage Cheval[/url] web site but you have to test the spelling on quite a few of your posts. Sac à Main Longchamp [url=http://www.pascherlongchampsac.eu/jeremy-scott-pour-longchamp-c-1.html]Jeremy Scott Pour Longchamp[/url] , A number of them are rife with spelling problems and I find it very bothersome to tell the reality nevertheless I??ll certainly come back again.

Anonymous said...

Great work! This is the kind of information that are supposed to be shared across the web.
Disgrace on Google for not positioning this put up upper!
Come on over and consult with my site . Thank you =)

Also visit my site :: http://www.paysage-en-herbe.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...