Wednesday, February 29, 2012

vivix, tonic awet muda yang hebat!

alhamdulillah, bulan ni saya ada rezeki lebih untuk belikan mak sebotol lagi vivix. bulan lepas, saya belikan sebotol lepas dia operate thyroid tu. mak suka dengan kesan positif lepas minum vivix setiap hari. awal2 lepas operate, dia minum 5ml, dua kali sehari. pastu sekali sehari bila dah feel better. dia pun nak berjimat memandangkan vivix ni agak mahal. masa mula beli, mak terkejut harga mahal sangat. dia pun macam berat hati je nak minum. tapi saya belikan jugak. saya pun bukan banyak duit, ada la lebih-lebih sikit je dapat beli sebotol. cakap pasal duit ni emotional juga haha! syukur bulan ni ada lagi rezeki untuk botol kedua. saya berdoa mudahan ada lagi rezeki untuk botol ketiga, keempat, kelima...sampai bila- bila. saya belikan jugak untuk MIL, sebab lately nampak dia kurang sihat. mekasih la opis yang bagi bonos tu yer. merasa lah dua-dua mak saya minum vivix. hikhik.

bila mak kena operate, saya memang expect process recovery akan lebih lambat pasal dia dah berusia, nak masuk 55 tahun dah (kena kira balik umor sebenar hehe). dan saya tau, mak ni bukan la jenis berdisiplin sangat nak makan vitamin2 ikut masa, minum air ikut sukatan. vivix adalah jalan terbaik untuk memastikan process recovery berjalan lancar, bila sel- sel yang kurang sihat dapat diperbaiki dengan cepat dan sel baru dapat dihasilkan. dan disebabkan vivix ni dalam bentuk cecair, ianya lebih mudah diserap oleh badan berbanding dalam bentuk pil.


kalau tengok website shaklee, vivix ni dalam kategori anti-aging. jangan salah faham pulak, anti aging bukan sekadar awet muda luaran. kita nak awetmudakan juga sel-sel kita kt dalam. itu yg lebih penting kan. dan kalau ada kemampuan, dan kesempatan, cuba lah beri parents minum vivix ni. saya puas hati dengan kesan positif yang mak dapat, dan secara tak langsung, kesannya pada saya pulak, buat saya berazam nak make sure ada rezeki di bulan- bulan akan datang untuk beli lagi. amin.

untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya:

Puteri,
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

*produk ini tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah penyakit. sila dapatkan nasihat doktor anda terlebih dahulu*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...