Tuesday, January 10, 2012

rahsia susu lebih pekat

this statement have not been evaluated by Food and Drug Administration. these products are not intended to diagnose, treat or cure any diseases.  

rahsia ke? bukan rahsia lah! dah ramai ibu2 breastfeeding yang minum ESP sebagai milk booster terbaik~  

saya nak share perbezaan EBM saya, jika saya minum Energizing Soy Protein sebelum tidur (dan bangun pump susu dalam pukul 2-3 pagi ataupun pump di office selepas minum ESP waktu pagi) dengan EBM yang saya pump tanpa minum ESP. saya memang dah lama perhati, susu lebih pekat dan warna pun cantik kekuningan sejak saya minum ESP. tapi ada masanya, saya tak minum (tertido awal, terlalu kenyang dll alasan huhu) dan memang susu yang saya pump lebih cair. jumlah susu yang di pump tidak banyak beza jika saya minum cukup air dan menyusukan adam mengikut demand. yang sangat ketara perbezaan ialah, susu lebih pekat dan adam tak ambil masa yang lama untuk kenyang dan terus tidur (penting tu supaya tiada aktiviti bergayutan berjalan sepanjang malam, boleh la mama nak tidur lena dan selesa).


sebab itu saya sangat rekomen supaya ibu- ibu tambah ESP jika order set penyusuan dengan saya. kerana ia sangat berkesan bukan saja sebagai milk booster (dan quick fix yang mengenyangkan selepas mengepam) tapi juga dapat memekatkan susu dan membuatkan baby kenyang lebih lama.

untuk pertanyaan, boleh hubungi saya:

Puteri,
SMS: 016- 344 7727
EMAIL: puteriyusof@gmail.com

4 comments:

Anonymous said...

its true..aqeel cepat kenyang dan dah kurang menyusu malam after amek ESP ni..


nits

aliyahaznin said...

yes i agree! leh membuta dengan tenang haha!

alinalan said...

memang cantik itu color with esp...
mohon share yer sis

aliyahaznin said...

Yes pls do alin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...