Saturday, November 26, 2011

kesihatan optimum- mulakan hari ini juga!

sahabat baik saya, baru melahirkan anak sulung lebih kurang 4 bulan yang lepas, lebih kurang sebaya adam. dan sekarang dia dah rasa lah hazab betapa penat dan letihnya menguruskan baby dan pergi kerja. saya teringat macam mana kalutnya kami suami isteri ketika saya kembali bekerja selepas melahirkan aliyah dulu. nak kata sekarang kami dah pro, tidak juga. tapi dah boleh adapt la hehe.


dia minta saya suggestkan vitamin yang patut dia ambil. saya cadangkan dia ambil set optimum/ basic set. memandangkan dia juga menyusukan baby, saya cadangkan juga Ostematrix. saya dah mendapat faedah mengambil Ostematrix; mudah bangun malam untuk menyusukan, dan mudah bangun pagi juga. dia akan mendapat faedah lain seperti meningkatkan kesihatan tulang (ibu menyusukan akan mengalami masalah tulang rapuh sekira tidak mengambil kalsium tambahan)

saya nak rakan saya juga dapat rasa kebaikan yang sama. set optimum mengandungi vitalea (multivitamin), b complex dan vitamin C. ketiga- tiga ini adalah senarai vitamin yang asas bagi memulakan langkah untuk memperbaiki kesihatan diri dan keluarga.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...