Wednesday, September 3, 2014

Promosi September, kali ini sangat special!

Assalamualaikum semua :)

Malam closing August saya tidur awal, lately lepas balik dari US, badan rasa lesu, terutama lepas Maghrib tu rasa nak tidur je terus. Jadi biasanya, tengah malam kadang- kadang memang dah dapat SMS daripada Shaklee, untuk promosi bulan baru. Bila bangun pagi, tengok group WhatsApp, nampak team members saya discuss tentang Collagen Powder. Punyalah saya happy, memang saya tunggu promosi collagen sebab stok dah abessss! Ehhh bila check SMS, ada pulak Meal Shakes, uiks DUA PROMOSI rupanya bulan ni, Collagen Powder DAN Meal Shakes.

Collagen Powder : Beli 6, percuma 1
Meal Shakes : Beli 3, percuma 1

Alhamdulillah, memang berbaloi dan dinantikan. Saya selalu tengok promosi Shaklee Indonesia, pun dibuat begini, ada 2 produk dalam bulan yang sama. Saya appreciate sangat strategy Shaklee Msia kali ini, sebab Meal Shakes beli 3 percuma 1, sangat- sangat murah jadinya bagi kami sebagai ahli dan distributor. Dan Meal Shakes ni untuk keperluan sekeluarga, 4 botol memang ngam la dibeli, dimakan sebelum expiry date. Dulu bila promosi beli 6 percuma 1, kadang- kadang customer merungut, tak sempat habis 7 botol, expiry date makin hampir. Memang bagus bila Shaklee buat macam ni, tak ada lagi masalah nak beli 4 botol dan boleh habiskan in time before expired.

Berbeza dengan Collagen Powder, beli 6 percuma 1 memang wajib. Sebab sekotak Collagen Powder ada 15 sachets. Jadi 7 kotak tu cukup untuk bekalan 3 bulan setengah. Mengikut cadangan saintis Shaklee, penggunaan berterusan selama 8 minggu dicadangkan oleh mendapatkan hasil yang diingini. Jadi 7 kotak tu memang sangat berbaloi dengan harga ahli. Kemudian bukan itu saja, pembelian 6 percuma 1 ni melayakkan anda dapat keahlian percuma, dengan cash bonus RM110.

Jadi, jika anda beli Collagen Powder Shaklee, promosi beli 6 percuma 1,  sepanjang bulan ni, pastikan anda dapat free membership (bernilai RM65), free delivery dan dapat cash bonus (dibayar pada 15 Sept nanti).



Untuk COD sekitar Wangsa Maju/ Setiawangsa KL, anda boleh hubungi saya :)

Puteri 016- 344 7727 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...