Friday, July 5, 2013

Testimonial GLA Complex

Assalamualaikum! 

Ahaaa dah lega kan jerebu pun dah takde, minggu ni pun ada dua tiga kali hujan di KL. 

Macam biasa bulan baru, mestilah ada promosi kan? So bulan ni kita ada GLA Complex sebagai "heroin of the month". Digelar heroin sebab GLA Complex sangat penting kepada kesihatan seorang wanita, bermula sejak akil baligh sehinggalah ke fasa menopos. 

Saya mengenali GLA Complex selepas melahirkan Adam. Kulit saya sangat kusam dan kelam ketika hamil akibat perubahan hormon. Leher menjadi gelap,  dan selepas bersalin masalah rambut gugur pulak. Jerawat pun tak henti melanda, patah tumbuh hilang berganti. Kiranya secara total memang TIDAK CANTIK hahahaha! 

Sejak saya kenal GLA Complex, saya ambil setiap hari dan memang nampak perubahan ketara. Tambah pula saya juga minum ESP untuk tujuan penyusuan. Kedua- dua produk ini memang membantu memulihkan rupa parasku (yang dah la tak seberapa jelita itu) hehehe! 

Gambar passport ni kalau tak sebab kena pegi working trip ke China memang takde la nak ambik gambar. Ni masa pregnant 6 bulan. Gambar yang lebih ceria itu setelah 4 bulan bersalin dan sebulan mengambil GLA Complex. Best sangat!

xoxo
Puteri | 016-344 7727 | ID 868521
Shaklee Independent Distributor

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...