Wednesday, June 19, 2013

Seronok bersahur dengan supplement Shaklee

Assalamualaikum! 

Saya ni tengah bersahur, sebelah tangan menaip kat Blogger Apps guna  Iphone5, sebelah pegang tumbler yang loaded dengan bekalan nutrient untuk mengharungi hari ke-3 berpuasa (ganti). Kalau anda macam saya, tak gemar makan nasi & lauk pauk masa sahur, anda patut cuba ni. Oh actually bukan tak suka makan nasi, cuma tak suka after effect 2-3 jam lepas tu. Badan jadi lesu, perut jadi pedih. 

Jadi inilah pilihan saya untuk bersahur. Sudah tentu lah petang nanti rasa lapar juga, tapi Alhamdulillah tak lesu. Semalam saya boleh je hulu ke hilir ambik anak dari sekolah, jumpa anak buah untuk coaching, groceries shopping & memasak untuk berbuka puasa lagi. 


Oh yang Collagen Powder tu bukanlah mengenyangkan tapi mesti include sebab dah jadi rutin harian.  

Kemudian saya akan akhiri sesi bersahur dengan minuman Performance Orange ni. Ianya penting untuk elak kehilangan cecair dalam badan dengan cepat semasa berpuasa. Rasanya pun sedap! 


Memang awesome! 

P.S Blogger Apps on Iphone5 is sooooo amazing! Simple gila! Takde alasan takmo update blog ok! 

Puteri | 016-344 7727 | SID 868521
Shaklee Independent Distributor 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...