Tuesday, October 23, 2012

testimonial - performance drink

kawan- kawan saya memang rajin berkongsi pengalaman diaorang selepas mengambil supplement shaklee dengan saya. saya excited bila dapat feedback macam puan ima ni!

"pagi tadi lepas subuh, terus minum PD. woooh terus bersemangat waja, kemas living room dan dapur. semua yang semak kat mata dibuang. pastu sambung kemas dressing table. laki aku tengok pun kagum, siap jemur baju se-loading jugak. kebetulan pulak minum pagi tadi sebab haus tapi tak suka minum air kosong. jadi cam energizer bunny le pulak. nasib baik kena pegi keje, kalau tak, mau aje aku kerjakan lagi rumah tu"

aha! dah sah2 PD ni minuman beri tenaga untuk para atlit, kalau kita nak cergas jugak, PD lah jawapannya untuk hari- hari yang sibuk dan memerlukan kita menjadi lipas kudung!

Pic: Google

HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com

*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...