Sunday, October 7, 2012

saya SUKA Nutriferon!

Terima kasih Nutriferon!

Nutriferon, produk Shaklee kegemaran dan pilihan saya untuk: 

  • bina antibodi, mencegah demam, batuk, selesema dan lain2 penyakit berjangkit 
  • beri sedikit pada Aliyah (3++ y/o) utk cegah demam, batuk, selesema berlarutan 
  • beri Adam (1++ y/o) MELALUI susu ibu bila dia demam, batuk atau selesema. Saya akan telan Nutriferon dan tambah kekerapan menyusu. 

Jadi apakah Nutriferon?

Nutriferon adalah supplement yang dihasilkan sendiri oleh saintis yang menemui interferon, iaitu  Dr Yasuhiko Kojima, daripada Tokyo Universiti. Ianya dihasilkan daripada tumbuh- tumbuhan seperti pumpkin seed, plantago seed, Japanese honeysuckle flower dan safflower flower. Shaklee mempunyai Center of Immune Research nya sendiri untuk membuat kajian tentang system pertahanan badan manusia. Dan sebab itulah Nutriferon adalah produk eksklusif Shaklee, tiada brand lain yang mempunyai produk seumpamanya.

Siapa perlukan Nutriferon?
Nutriferon diperlukan untuk semua orang yang kerap terkena jangkitan penyakit, ataupun terdedah kepada jangkitan penyakit terutama ketika travel atau mengunjungi tempat yang ramai orang dan sebagainya. Ianya tidak perlu diambil setiap hari, malah sangat penting dijadikan sebagai first aid di rumah jika terkena jangkitan selesema, batuk ataupun demam. Sesuai untuk anak- anak seawall usia setahun hingga dewasa, dengan dose yang bersesuaian. 



HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com
*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...