Friday, October 19, 2012

naik seri pengantin dengan collagen powder shaklee

ampun punya la lama tak update blog. toooo many things on my plate cewah! sekarang ni kena sediakan dulang, bukan plate supaya tak melimpah ruah. masa tu cukup, yang tak cukup tu planning saja. heh!

tadi dalam LRT tiba- tiba teringat kenangan persiapan nak kawen. ehehe tetiba! memula teringat kes nak reduce weight. sungguh2 minum shake Herb*life selama 3 bulan. dapat kurang 5kg haha jadi la. anyways, saya teringat masa tu kulit memang prone nak kena jerawat pasal stress. itupun saya ni kategori easy peasy je bab wedding preparation. banyak benda saya ikut je apa mak cadangkan. langsir ka, pelamin ka, kaler whatnot. sukati mak le. yang penting simple2 sudah. oh yang special jugak, cadar bilik pengantin, saya beli di new delhi. masa beli tu tarikh kawen pun tatau lagi hahaha!

ok berbalik pada kisah kulit wajah. memang la rungsing kan kalau tak licin. nak sedapkan hati alah boleh mekap, nanti photoshop je haha. tapi hari kenduri tu, ramaiiii tengok kita live kan! aiyayaya! tu yang sanggup berbengkung sampai senak tu nak lawa slim ramping punya pasal hehehe...tapi kalo muka bergerutu, takleh tutup walopun bedak tebal mana, memang tak syok lah!

Berseri kan kami?! Theeehehee...
and then, saya teringat, oh kalau lah masa tu ada shaklee collagen powder, cisss selesai masalah aku! jauh tu teringat. dari tahun 2008 nak flashback bawak imej collagen ehehe..tapi masa tu idak la bergerutu, cuma kalau boleh nak lebih gebus dan berseri tanpa perlu mekap tebal sangat yer dak...sian mak andam nak cover byk sgt cela di wajah!

collagen powder shaklee ni sangat hebat kesannya. setakat rajin bermasker hari2 selamat 2 weeks dah leh nampak kesan pada kulit wajah. itu belum rajin masker tempat2 lain jugak *ahem! orang pompuan mmg suka ekperimen* kendian collagen powder shaklee ni lengkap dengan vitamin C dan B tau! padanla kesannya hebat betul! ok dah, saya nak pegi basuh muka ni, tegang dah kelopak mata pasal tersapu sampai ke situ lak masker collagen ni haha!

--------------------------

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. 
Sumber: Website Shaklee Malaysia
--------------------------



HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com
 *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...