Monday, September 3, 2012

sengal badan, lenguh- lenguh hilang dengan ostematrix

ostematrix ni antara supplement paling saya gemar sejak saya kenal shaklee. simple je, ianya kalsium/magnesium. tapi ia tak seperti mana- mana supplement kalsium yang saya pernah ambil dulu2. selain magnesium, ostematrix juga mengandungi vitamin D dan mineral lain yang baik untuk kesihatan menyeluruh.

hujung minggu antara hari2 yang memenatkan untuk saya. mengemas rumah, outing, dukung anak- anak lagi. memang la saya tak buat semua ni sorang- sorang, tapi kesan kat badan ni memang sorang- sorang la tanggung hehe...dengan musim raya ni lagi la kan...


ada satu malam, sampai tak boleh tido sebab sengal sebelah badan. biasanya kalau adam merengek asyik nak dukung, malam tu mesti saya akan sengal- sengal badan. telan 2 biji ostematrix, alhamdulillah boleh sambung tidur. orang yang badan frame kecik macam saya ni, memang tulang dan otot cepat terasa kesan kalau angkat barang atau orang yang berat- berat. adam boleh tahan semangat badannya, plus kalau dia marah, wah suka benar melonjak, melentik. pernah juga saya terduduk nak mengawal lonjakan, lentikan dia tu! ostematrix pun tak mahal, memang mampu lah kalau nak makan setiap hari, setiap bulan. nak cuba, boleh hubungi saya ya :)



HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com
 *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...