Friday, August 17, 2012

healing crisis- nutriferon

sejak minggu lepas, ada 2-3 kali saya ambil nutriferon. satu sebabnya pasal adam tiba- tiba demam sikit, kemudian naik ruam pulak kat badan. kami pergi bawak jumpa doctor, katanya mild rashes saja. dia bagi calamine lotion dan antihistamine syrup. lepas bagi adam sekali je syrup tu, ruam pun dah surut, dia pun tak lagi demam. pada masa yang sama, saya ambil nutriferon 2 hari berturut- turut, supaya adam dapat kebaikan inteferon itu melalui susu saya.

adam dah sihat, saya pulak rasa lain macam. hari isnin, dah start hidung tersumbat. bila hidung tersumbat, kepala pun pening la. hari selasa tekak pun sakit, suara dah parau. rabu, khamis, jumaat, suara dah macam itik serati metrosexual. suami saya pun ambil jugak nutriferon, sebab dia kena sinus last week. sehari je dia ambil. lepas tu kes yang sama, rasa macam nak demam dan flu.

inilah dia healing crisis kami lepas ambil nutriferon. salah satu sebab, cara makan tu dah salah. saya makan masa sahur, minum air cukup- cukup je dalam 1 liter. mana lah larat lebih dari 1 liter masa sahur kan. rupanya kalau badan tak cukup air, nutriferon punya kesan memang hebat. dan sepatutnya, tak payah la excited sangat makan sampai satu sachet. cukup setengah sachet dulu untuk permulaan. suami pulak memang ada sinus, maka 2 hari lepas tu, sinus datang balik, dan tak hilang- hilang. kes yang sama, kurang minum air!

so pagi tadi kami dah plan nak ambil semula nutriferon, start hari raya nanti, make sure minum air cukup.

p.s: nutriferon ni terbaik untuk masalah sinus, allergies yang serius. walaupun biasanya saya cadangkan alfalfa dan ESP atau alfalfa, vitamin c untuk allergies, nutriferon adalah pilihan terbaik kalau ada budget. tapi taklah mahal mana pun. retail price RM181.25 untuk 30 sachets.


HUBUNGI SAYA | Puteri | 016 344 7727 | puteriyusof@gmail.com *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...