Tuesday, March 27, 2012

daftar sebagai ahli shaklee, banyak kelebihannya!

ramai kawan- kawan dan customer saya yang fikir tak perlu untuk jadi ahli pun, sebab bukan mereka ni nak berbisnes pun. tapi cuba fikirkan, kalau memang setiap 2-3 bulan atau sebulan sekali nak beli produk shaklee, memang berbaloi jadi ahli. selain dapat harga istimewa ahli, dapat point, dan dapat pulak cash daripada jumlah point tiap2 bulan tu. dan percayalah, mula- mula suka dgn vitamin- vitamin set A katakan, lepas tu memang melarat beli yang lain- lain pulak. bukan apa, berbaloi sangat kualiti dan harganya. belum cuba belum tau. dah cuba kalu, memang melarat- larat.

melarat jenis ni takpe, investment kesihatan masa depan! jom tengok macam mana nak jadi ahli shaklee:

1- bayar RM75 yuran pendaftaran ke akaun saya, RM65 utk pendaftaran, RM10 utk delivery charges member kit; ATAU beli produk shaklee worth RM600++, dapat keahlian percuma. (takkan tup- tup dah nak shopping sampai 6-7 ratus kan hehehe tapi takpe ini options saya ceritakan)
2- beri saya nama penuh, number IC, alamat, nombor handphone, akaun number maybank untuk saya registerkan;
3- bila saya dah register, shaklee akan hantar member kit terus pada anda;
4- bila membership dah aktif, saya akan notify dan anda boleh beli produk dgn harga ahli, dapat point etc

kelebihan- kelebihan:
1- membership seumur hidup, takde expiry date
2- points yang terkumpul diberi reward dlm bentuk cash
3- walaupun anda tak berbisnes, anda boleh share ID dengan kawan- kawan, sedara mara. tiap2 bulan point terkumpul akan diberi reward dlm bentuk cash, terus ke akaun maybank anda
4- harga ahli adalah 15% lebih murah, selain tiap-tiap bulan ada promo utk produk2 tertentu. masa ni boleh la borong!! tp customer saya pun dapat harga istimewa ni, jgn risau le.
5- shaklee ada barang-barang lain jugak. bukan vitamin je. ada penapis air, ada multipurpose cleaner, ada produk kecantikan dll ler. saya tak tulis semua kt blog ni sebab belum pakai semua. jenuh la semua shaklee ye tak haha! nak juga pakai rexona ke kan. btw, shaklee takde jual deodorant pun. hehe..


masa saya share dengan kawan- kawan  aritu tak terasa pun nak cari point ke cash ke. tapi sedar tak sedar dah ramai sharing dgn benefit of the products. bila share dengan gembira ni, tak terasa pun, tup tup dapat cash reward. syok le kan.

plus bila dah ada ID sendiri, nak order thru email ke HQ pun senang. sapa- sapa dah jadi ahli memang convenient sgt la cara ni. klik klik maybank2u je setel! tapi walaupun dah ada ID sendiri, saya tetap kasi consultation percuma sebelum dan selepas pembelian. itu insyaallah tiada halangan, secara online atau offline. larat dengan tak larat je dengar hehehe..

so, kalau nak kelebihan- kelebihan ni, boleh hubungi saya ya!

Puteri,
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...