Monday, January 30, 2012

set breastfeeding: sabar dan konsisten

hari ni saya nak kongsi rasa happy dengan feedback dari rakan customer saya. ini yang bestnya sharing kebaikan supplement shaklee dengan orang lain; bila mereka pun dapat kesan yang baik sama seperti saya, kepuasan dan happy tu memang best sangat :D

ini email saya terima daripada rakan customer ni, 3 hari selepas dia beli supplement untuk dia breastfeeding (vitalea, vitamin c, b- complex, alfalfa). dia beli awal januari yang lepas.


masa saya terima email ni, memang saya boleh rasa dia dah down dengan jumlah susu yang dia pam. saya share dgn siti tips yang saya pernah cuba (saya pun pernah rasa mcm ni masa dalam pantang huhu) dan saya minta dia tukar jadual makan vitamin b complex ke sebelah malam in case buat dia mengantuk kat opis. saya share artikel yang saya korek dari few blogs tentang susu yang merudum lepas ambil supplement.

saya tak dengar apa2 berita dari siti lepas saya reply tips & artikel tu. tup-tup hari ni, dapat email ni pulak :)


alhamdulillah, saya rasa happy sgt, really made my day! saya paham sangat kalau susu merudum ni, perasaan tu payah nak explain la, nak give up pun ada huhu! berkat kesabaran ibu ini, dia dapat apa yang dia nak :)

ada beberapa tips yang saya boleh share jika anda juga nak cuba set breastfeeding yang mengandungi vitalea/multivitamin, b-complex, vitamin c dan alfalfa. untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya hari ini :)

Puteri,
SMS 016- 344 7727
EMAIL puteriyusof@gmail.com


these statements have not been evaluated by the food and drug administration. these products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases. consult your healthcare professionals before taking any dietary supplements.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...